Casa Auto își bate joc de o ieșeancă care a cumpărat un Opel nou-nouț. Mașina e ”varză”

20884
Casa Auto Letcani
Casa Auto Letcani

@  O ieșeancă care cumpărat cu banii jos un Opel Crossland de la Casa Auto își blestemă zilele pentru ca a apelat la firma familiei Pițigoi sa-și achiziționeze un autoturism @ Femeia cere banii inapoi deoarece la scurt timp dupa ce a luat mașina pentru care a platit aproape 15.000 euro s-a defectat, nu poate fi folosita iar Casa Auto refuza sa-si repare greseala @ Au fost situații in care volanul mașinii s-a blocat brusc pe drumurile de mare viteză

Casa Auto Letcani îți ia banii pentru o mașină nou-nouță iar dacă dupa aceea la scurt timp autoturismul se defecteaza nici nu te mai baga in seama. Bine ca ți-a luat banii, ai luat țeapă. O ieșeancă pe nume Iuliana Dascălu a fost nevoită să se adreseze Justiției pentru a-și recupera banii pe care i-a plătit pentru a cumpăra un Opel Crossland de la Casa Auto Lețcani și daune morale pentru ca a avut de pătimit (vezi aici). Mașina pe care a cumpărat-o cu suma de 14.675 euro s-a defectat la scurt timp iar cei de la Casa Auto Letcani nu au mișcat nici un deget pentru a-și repera greseala, au trimis-o pur si simplu la plimbare. Asta in conditiile in care defectiunile aparute i-au pus pur si simplu viata in pericol.

După doua luni, s-a stricat aerul condiționat apoi s-a blocat volanul

Contractul de vanzare-cumparare a fost semnat pe data de 8 aprilie  2020 iar pe data de 9.06.2020 a aparut prima defectiune, la instalatia de aer condiționat. Instalația de aer condiționat pierdea freon prin supapa de umplere, defectiune care a fost remediata. Situația a devenit insa mai grava cand a inceput sa se blocheze volanul iar acest lucru s-a intamplat la 4 luni dupa ce a intrat in posesia masinii. „In data de  4.08.2020 in timp ce ma intorceam cu fiica mea spre casa din oras pe drum in timpul mersului s-a blocat volanul masinii iar in bord s-a aprins cun senzor care indica un motor cu o cheie si aparea scris Power Steering Fault. Ne-m speriat amandoua foarte tare avand in vedere ca a fost extrem de dificil sa scot masina pe partea dreapta a drumului. Am sunat la reprezentanta si am vorbit cu reprezentantul de vanzari cu care am incheiat contractul iar acesta mi-a spus sa scot borna de la baterie si sa o pun la loc iar in cazul in care nu nu-si revine sa sun la asistență. La fața locului au trimis pe cineva pentru a remedia problema. Precizez ca in acel moment aveam in bord 2.800 metri parcurs”, se arata in plângerea femeii.

Cei de la service au rugat-o sa nu-i mai deranjeze

După acest incident femeia s-a prezentat din nou, pe data de 5.08.2020 la Casa Auto Letcani pentru a le spune celor de la service ca este ingrijorata de faptul ca masina prezinta defectiuni. „M-am prezentat la service si am spus că mașina prezinta defectiuni iar domnul Ionut Gavril, consilier de recepție mi-a spus ca atat timp cat problemele tehnice s-au rezolvat cu cei de la asistenta, nu trebuie sa mai vin la ei”, a mai aratat ieseanca.

Aceasta a insistat sa lase masina in service pentru unele verificari avand in vedere ca observase ca rotile din fata se infierbintau foarte tare si urma sa plece la munte in urmatoarele zile. Timp de doua zile nu a sunat-o nimeni astfel incat s-a dus singura la Casa Auto spunandu-le ca are nevoie de masina sa plece la munte. Casa Auto i-a dat masina spunandu-i ca nu are defectiuni. Pe data de 8.08.2020 la ora 2.00 a plecat la drum iar dupa 70 km s-a blocat volanul. Asta se intampla la ora 3.15. A tras masina pe dreapta pe un câmp neiluminat, a oprit motorul, a scos cheia din contact dupa care volanul si-a revenit. La ora 7.51 in timp ce se afla in munti s-a blocat iar volanul. Nu avea cum sa scoata masina de pe carosabil. A efectuat aceiasi manevra, a oprit motoru si dupa 30 minute a plecat din nou. La 7.56 s-a blocat iar volanul. Era sambata, la sunat pe Ionut Gavril de la Casa Auto Letcani care i-a spus sa mearga la reprezentanta Opel din Oradea dar ca nu va gasi pe nimeni fiind week-end. Efectuând aceleasi manevre cu oprirea motorului, asteptat, repornit a plecat spre Cluj. Volanul s-a mai oprit de cateva ori. In cele din urma a ajuns la service in Oradea. Aici i s-a spus ca masina are caseta de directie defecta.

Casa Auto: „N-am primit pana acum actiunea”

Reprezentanta din Oradea i-a dat o masina cu care sa revina la Iasi si aici se incheia aventura femeii. Dupa aceea a decis sa se adreseze justitiei pentru a cere anularea contractului de vanzare cumparare, recuperarea sumei platita pentru masina 14.675 euro, daune materiale de 3.190 lei, daune interese de 3.000 lei si daune morale de 5.000 lei. Contactati de jurnalistii Dezvaluirea.ro reprezentantii Casa Auto Letcani au spus ca nu au primit actiunea inca actiunea in justitie depusa de clienta si prin urmare nu pot furniza un punct de vedere.

Casa Auto Letcani face parte din grupul de firma patronat de cunoscutul om de afaceri Bogdan Pitigoi.

Constantin MAZILU

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here