PLUSH BIO este sigur, Ioana Marinescu este nevinovată – cazul este clasat

686
Plush Bio
Plush Bio

Scandalul de doi ani legat de acuzațiile aduse Ioanei Marinescu și PLUSH BIO s-a încheiat. Compania a fost acuzată de faptul că produsele cosmetice sunt dăunătoare sănătății. Cu toate acestea, procuratura a dovedit contrariul. Scandalul a durat din 2020. A izbucnit pe rețelele de socializare când compania a început să fie acuzată de unii influențatori în rezultate negative după utilizarea produselor de îngrijire a pielii PLUSH BIO. Puterea
rețelelor sociale și-a făcut treaba, iar fanii de ieri ai mărcii au devenit haterii săi.
În 2020, compania Ioanei Marinescu a avut peste 150 000 de clienți unici, care au fost mulțumiți de rezultate. În doi ani, numărul acestora a scăzut semnificativ. Mass-media au vorbit despre zeci de victime a produselor cosmetice. Cu toate acestea, este demn de remarcat faptul că au existat doar 11 plângeri. Poliția a respins nouă din acestea din cauza lipsei de dovezi în aceste acuzații. Două plângeri s-au pierdut. În ciuda acestui fapt, procuratura a fost nevoită să înceapă verificările.

Analiza chimică a PLUSH BIO a arătat că produsele respectă standardele

În timpul verificărilor, procuratura nu a găsit niciun motiv pentru a continua cazul. Institutul Național de examinare medico-legală a efectuat o analiză chimică a produselor PLUSH BIO. În concluzia sa, a subliniat că cosmeticele mărcii române nu a putut provoca răul de care au fost acuzate,  dacă au fost respectat toate recomandările de utilizare. La rândul său, Ioana Marinescu a spus că produsele anti-acnee conțin o substanță activă care trebuie
aplicată în conformitate cu instrucțiunile. Dar compania însăși nu poate controla modul în care produsele cosmetice sunt folosite de utilizatori acasă.

Ioana Marinescu a fost hărțuită și amenințată cu moartea

Timp de doi ani, proprietara PLUSH BIO nu a făcut declarații publice. Până la finalizarea anchetei. Prin urmare, ea a povestit despre ce i s-a întâmplat în interviul său recent pentru Fanatik.ro. ”Am fost persecutată, am fost amenințată cu violență”, spune Ioana Marinescu. Bullying-ul a depășit cu mult rezonabilul. Iar rețelele sociale aproape au distrus unul dintre cele mai promițătoare branduri românești. Acum PLUSH BIO continuă să lucreze pe piața din România. Cu toate acestea, a stârnit interesul publicului străin, căruia i-a plăcut produsul unic. Va fi rău dacă compania românească va pleca din România. Afacerile ar trebui să se dezvolte în țară. Și va fi corect să sprijinim marca comercială, care a suferit în urma scandalului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.