Carrefour, dat în judecată la Iaşi! O clientă a câştigat daune morale, după ce a căzut la raionul de fructe

17478
Raion de fructe şi legume dintr+un magazin Carrefour
SC Carrefour România a fost dată în judecată la Iaşi de către o clientă care a suferit un accident

@ Un mare lanţ de magazine a fost dat în judecată recent la Iaşi @ SC Carrefour România a scăpat de plata unor despăgubiri, dar firma Artima a fost obligată să-i achite daune unei cliente @ Astfel, judecătorii din cadrul Tribunalului Iaşi au admis în parte acţiunea formulată de Tincuţa Apostol

Recent, un mare lanţ de magazine a fost dat în judecată în Iaşi. SC Carrefour România a scăpat de plata unor despăgubiri, dar firma Artima a fost obligată să-i achite daune unei cliente. Aşadar, judecătorii din cadrul Tribunalului Iaşi au admis în parte acţiunea formulată de Tincuţa Apostol.

„Instanţa admite excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a SC Carrefour România – Carrefour Market. Respinge acţiunea civilă formulată de reclamanta Tincuţa Apostol în contradictoriu cu pârâta SC Carrefour România – Carrefour Market. Admite în parte acţiunea civilă formulată de reclamantă în contradictoriu cu pârâta SC Artima SA. Obligă pârâta să-i plătească reclamantei suma de 4.454 de lei cu titlu de daune materiale şi suma de 15.000 de lei cu titlu de daune morale. Obligă pârâta SC Artima să-i plătească reclamantei suma de 1.077 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată”, au afirmat judecătorii ieşeni.

Carrefour România a scăpat de plata unor daune, firma Artima – nu!

Procesul dintre Tincuţa Apostol, pe de o parte, şi SC Carrefour România – Carrefour Market şi SC Artima SA, pe de altă parte, a început pe 23 decembrie 2019. Prin cerere de chemare în judecată, ieşeanca a solicitat în contradictoriu cu pârâtele obligarea acestora la plata sumei de 50.000 de euro – daune morale – şi a sumei de 10.000 de lei, cu titlul de daune materiale, cu cheltuieli de judecată.

„Pe 22 martie 2019, eu am fost transportată de urgenţă la Spitalul „Sfântul Spiridon”, din Iaşi, cu ambulanța, în urma unui accident suferit în incinta magazinului Carrefour Market. La acea dată am intrat în magazin pentru a face cumpărături, iar, la raionul de fructe şi legume, am alunecat pe boabe de struguri şi am suferit o fractură la rotula stângă, cu diastazis, traumatism ce a necesitat 120 de zile de îngrijiri medicale. În zona în care am căzut, nu era nicio atenţionare din partea magazinului cum că podeaua este murdară şi este pericol de alunecare. Culpa este exclusiv a pârâţilor în modalitatea în care au înţeles să se îngrijească de spaţiul pe care îl administrează”, a menţionat reclamanta în acţiunea depusă la instanţă.

Cei de la Carrefour au susţinut că nu sunt responsabili

Ieşeanca Tincuţa Apostol a mai susţinut că, după acest accident, viaţa ei s-a transformat radical, dintr-un om sănătos, independent, ea devenind o persoană cu multe zile de îngrijiri medicale, care a suferit o recuperare anevoioasă. La rândul lor, pârâtele au formulat întâmpinare, prin care au invocat excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a pârâtei Carrefour România, iar, pe fond, au solicitat respingerea cererii de chemare în judecată ca nefondată.

„În susţinerea excepţiei lipsei calităţii procesuale pasive a Carrefour România, pârâtele au depus la dosar contractul de sublicenţiere din data de 1 noiembrie 2019 potrivit căruie Artima a beneficiat de o licenţă neexclusivă pentru utilizarea , exploatarea şi dezvoltarea „Pachetului de Active Necorporale în Teritoriu”, respectiv a activelor „necorporale asociate cu numele de marcă Carrefour şi variantele acestora, siglele şi formele şi conceptele distinctive””, au constatat magistraţii ieşeni.

Un manager de la Carrefour Era a furat din magazin cu camionul hipermarketului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.